Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
3.8.2004, Zdeněk Kabát, recenze
Máte LCD monitor a hledáte pro něj designově hezké ozvučení? Reproduktory Ozaki řady VA! jsou určeny právě k tomuto použití a designéři taiwanské společnosti měli opravdu mnoho prostoru pro své tvoření. Výsledkem jsou 2.1 repro s elegantním černo-stříbrným designem, jejichž zvuk patří do vyšší kategorie PC souprav.
ASUS-TeK | 6.8.200423:24
hehe šum... kvůli tomu jsem málem skočil z okna jak mě u těch mejch levnejch plasťáků štval... dřív to ale nedělali a na zvukovku jsem to svádět nechtěl, protože mám sice integrovanou, ale jednu z těch lepších SoundMAX ­(můj osobní pocit ­-> basy podá lépe než SB Live­), tak jsem furt nevěděl co s tim, až jsem zjistil, že mám zapnutý vstup AUX v nastavení zvukovky, vypnul jsem ho a je klid... njn se stane no :­-­)­))
Odpovědět0  0
MichalS | 4.8.200413:14
Pokud jde o šum satelitů. Vzhledem k tomu, že většinu modelů repro Ozaki jsem slyšel, modelu VA303 cca. 10 kusů, tak si myslím, že ten šum může mít dvě příčiny, ale normální projev to není. Buďto vada konkrétního kusu nebo nějaký nesoulad mezi repro a zvukovou kartou. Už jsem zažil v ­"akci­" VA303, které u jednoho PC v klidovém stavu hučely a u několika dalších PC byly v klidu. Co bylo příčinou nevím, možná nastavení zvukovky, možná kvalita integrované ZK na desce...
Odpovědět0  0
bearmen | 3.8.200414:17
Mam doma tyhle soustavu 2.1 a jeste jsem neslysel lepsi vsechno co ted je tak sou srajdy:­-­)­)­))
Odpovědět0  0
kocka444 | 4.8.200411:28
Mam je od vanoc a mne se zdaji za tu cenu skvele. A ten sum se mi nezda vubec tak hrozny, spis sem ho ani moc nepostrehl.
Odpovědět0  0
Teddy_ | 3.8.200412:58
Tak sa mi zda, ze tieto repraky sa az podozrivo ­"podobaju­" na Creative Inspire 2.1, ibaze tie su v elegantnejsej cierno­-striebornej kombinacii, subwoofer maju lepsie nadimenzovany a mini­-satelity maju kazdy 3 male repraciky...
Odpovědět0  0
Pes | 3.8.20043:23
Šumítka plastofoní co už nehrají ani středy :­-­)­)­) , chci vidět další stupeň omrdu, to budou asi bedničky velikosti krabičky od sirek výkonu 500W PFDX ­(Power For Dements, X­-jen tak aby to bylo zajímavější, třeba Xtreme­)
Hlavně že to má pěknou popundeklovou krabici, to je důležitý ... ­(pro kšeft)
Odpovědět0  0
eGen | 3.8.200411:18
Kdy uz vsichni pochopi ze fyzika se ­"obelstit­" neda a mala bedna proste nehraje.
A to ze vetsina 2.1­/5.1 systemu jenom sustu a huci a 80% ostatnich frekvenci si tam clovek musi pouze domyslet je smutny fakt :o­(

Ale zase nekdy maly 2.1 do kancelare staci a je lepsi nez pouhe stereo systemy.
Odpovědět0  0
univerzal_shw1 (90) | 3.8.200411:57
Ty jsi to asi necetl, vid? Mozna jsi dal jak za nadpis nedosel ;­-­) Pise se tam, ze na rozdil od cinskych vyrobcu uvadi OZAKI skutecny hudebni vykon, nikoliv nejake ohromujici PMPO nesmysly. Je to proste repro k PC za slusnou cenu, ktere hraje odpovidajicim zpusobem a navic slusne vypada. Pokud chces kvalitu, kup si repro Nautilus za 1,5 milionu Kc. Takove chytraky mam fakt rad, co by chteli mercedes za cenu trabantu.....
Odpovědět0  0
Pes | 4.8.20040:56
Nechtěl bych nautilus a to ani za cenu trabantu ­(nehodí se mi k pleti­), jinak proč to takto píšu, znám chudáky co několikrát koupili takový šunt v naději že ­"je to lepší­", hlavně že za ty prachy co do toho naládovali by už měli solidní věc, málokdo si uvědomuje že tyto chrchlátka po tom co se vymezí vůle začnou rezonovat, šum začne líst na nervy, plast zašne žlutě flekatět a zvuk bude pořát stát za hovno, o výkonu se nehodlám bavit, reproduktory co tyto bedničky obsahují jsou tak necitlivé a neúčiné že by nehrály ani s 200W sinus ­(když by to teplo vydrželi­)

Já reprobedny i zes koupil před deseti lety a pořát hrají skvěle, chci vidět kde budou ty vaše OZAKI za deset let.
Jen si poslouchejte hnusný zvuk ale netvrďte lidem ­"že to stačí­" to su musí každý zhodnotit sám.
Odpovědět0  0
tervi (76) | 11.8.200413:20
za deset let 2­-5x vyhodim pocitac i s reprobednama. koupim si nove a lepsi. pocitace vcetne periferii jsou vice mene spotrebka. uz to jednou pochop. vubec nechapu, o cem to tady celou dobu je. kdo ma usi, tak si vybere kvalitni bedny, komu je to jedno nema nema prachy, tak si proste koupi neco levneho. jediny, kdo tady vnucuje nejaky pravdy o tom, co je dobre a co spatne, ses ty. uz je to NUDA.
Odpovědět0  0
xxxmartin22 | 3.8.200412:00
Navíc to kazí kšeft nám, co prodáváme ­"opravdický­" bedny. jak mám vysvětlit laikovi, že moje bedny, který mají 200W, váží 50kg, měří metr na výšku nejsou šmejd, protože ­"támhle mají levnější a menší a výkonější bedýnky, který mají taky 200W, stojí desetinu ceny a dají se dát vedle monitoru­" :­-­) To bych na ty svoje musel nalepit nálepku 3kW, ale kde by to skončilo? To bychom je za čas mohli označovat nápisem 100000GW :­-)
Odpovědět0  0
Pes | 4.8.20041:03
Waty nikdo neposlouchá, poslouchjí se vyzářené decibely, přestat psát do reklamy nějaký dementní waty ale maximální decibely a citlivost ­(např. Max SPL 125dB­/m 91 dB VA­/m +­-3dB, neomezenou dobu­) Nobo phony protože málokdo ví co je decibel a že dvojnásobný výkon je 3dB
Odpovědět0  0
xxxmartin22 | 4.8.200414:31
Dík za vysvětlení :­-­) Přesto zůstanu u wattů, nejen proto, že je to dlouholetá zavedená praxe, které každý rozumí ­(a zákazník který se orientuje v citlivostech, decibelech atd. si tyto údaje vyžádá ­- takových je minimum ­- v mém segmentu trhu­). Další důvody můžou být třeba že si často zákazník kupuje bedny k zesilovači, že ty citlivosti jsou v daném segmentu trhu prakticky stejné atd. Ušetři mě teorií o zesilovačích, frekvenčních charakteristikách a dalších věcech, které tě napadnou že je mi potřeba je osvětlit. Chtěl jsem pouze vyjádřit nesouhlas se způsobem značení malých plastových asijských reprobedniček.
Odpovědět0  0
Pes | 5.8.20040:50
Jo tak nesouhlas, tak to si ale musíš stěžovat někde jinde, aby se do reklamy nedalo psát lži, někde kde se dělají zákony a u někoho kdo má kontrolovat chování soutěžitelů na trhu.
Odpovědět0  0
LP | 5.8.200412:14
Hmm, myslim ze ne Tyme, watty sou taky docela dulezity, když slušný výrobce udavá tuto hodnotu, mysli tim maximum příkonu dodávaného do reproduktoru dlouhodobě. To že by tam napsal 125dB max zakaznikovy rekne akorad tak to že pri maximálním vybuzeni reproduktoru se pred nim ve vzdalenosti 1m vytvoři tlak 125db a to při 1kHz. Ale jaky zesilovac na to napojit to asi ne.
Proto se většinou udava přikon,citlivost,jmenovita impedance­(120W,91dB,4ohm­), a hotovo a žadne blbosti s maxdecibelama nepotrebujes
Odpovědět0  0
Pes | 8.8.20047:47
Tak mi ukaž u kterých počobedniček se udává citlivost ty Tyme, Jelikož jsou aktivní citlivost ti nikdo nenapíše, napíše jenom výkon který naměřil marketing letmým pohledem na design sestavy :­-­) ­(prostě je to watový údaj k ničemu­), takže max. decibely by se sakramentsky hodily, hned bys věděl jak velký kravál sestava umí.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.